«Використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі»
На заняттях з фізичного виховання застосовується технологія фізичного виховання дітей М.Єфименка (“Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей”)
Суть технології. Проведення фізкультурних занять у формі ігрових дійств. Форма фізичної активності дітей – горизонтальний пластичний балет (“пластик-шоу”), що поєднує музичність, хореографічність, естетичність дійства. Ігрова взаємодія з дітьми реалізується в рамках ігрової теми як великої тематичної гри (макрогри), що триває протягом одного чи кількох занять. Спільна мета та сюжетна лінія містить кілька міні-ігор, ігор-вправ.
Пошуково-дослідницька діяльність за методикою З. Плохій.
Суть технології: забезпечення оптимальної результативності зформування екологічної культури особистості дошкільника.
Результативність використання: заохочення дітей до самостійності упізнанні природи, формування основ світобачення.
Педагогіка М. Монтессорі (“Будинок вільної
дитини”)
Суть технології. Створення
предметно-просторового середовища, у якому дитина зможе найповніше реалізувати
свої природні здібності та задатки. Діяльність дитини повинна бути вільною та
самостійною. Педагог використовує у роботі самонавчальні засоби – матеріали, з
якими вихованець працює, наслідуючи педагога, діючи за зразком, а потім
самостійно приступає до їхнього виконання. Індивідуалізація розвитку
дошкільників реалізується через взаємодію з матеріалами, з урахуванням права вибору
дітей, природних потреб та
вікових особливостей.
Комментариев нет:
Отправить комментарий