«Робота з узагальнення і поширення власного педагогічного досвіду»

«Робота з узагальнення і поширення власного педагогічного досвіду»

  
Постійно приймаю активну участь в обмінні досвідом серед колег. Для педагогів району проводила відкрите заняття у середній групі з розвитку мови на тему : «Гостя з Африки» 2023 рік. У старшій групі заняття з навчання грамоти на тему: «Говіркий годинник» 2025 рік Приймала участь у семінарі: «Піскова терапія» 2025 рік. Приймал активну участь у конференції на тему "Формування культури спілкування дітей дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри". Анотація до статті: 

У статті актуалізується проблема формування культури поведінки дітей дошкільного віку. Розкрито зміст поняття «культура поведінки». Розглянуті основні принципи, методи та форми цієї роботи, умови її ефективності та результативності. Охарактеризовано зміст, використання форм роботи з метою формування особистісної культури поведінки дітей під час упровадження програм. Розкрито взаємозв’язо- ктаких компонентів як культура діяльності, культура спілкування, культурно-гігієнічні навички і звички. Ключові слова: культура поведінки, дошкільник, виховний процес, культура спілкування, культура діяльності.




Зміст методичних напрацювань

Методичні напрацювання вміщують практичні матеріали, пренетації до занять, інтерактивні розвивальні ігри. В даній роботі відведено значене місце моральному розвитку молодших школярів. 
Матеріали методичних напрацювань:
 «Добре словечко зігріє сердечко».              




       Картинки по запросу заняття в днз                      
»Щоб щасливо жити –слід з усіма дружити»

Картинки по запросу заняття в днз

 «Вишиванка»



   Картинки по запросу діти у вишиванці заняття        

«Будь добрим - і тобі добре буде»      

Похожее изображение
 На заняттях використовую такі ігри:
«СКЛАДИ ЛЮДИНУ З ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР»
Мета: закріплювати назви частин тіла людини, місце їх розташу­вання; розвивати вміння добирати такі геометричні фігури, що не­обхідні для викладання на папері певних частин тіла.
Матеріал: набори геометричних фігур для кожної дитини.
ХІД ГРИ
Вихователь пропонує дітям уявити, що вони на прогулянці зустріли якусь людину, цю людину слід викласти на папері за допомогою геометричних фігур. Після того, як фігуру людини ви­кладено, діти повинні відгадати, кого вони зобразили (хлопчика, дівчинку, чоловіка, жінку).

«МІЙ ДЕНЬ»
Мета: учити дітей із власного досвіду складати розповіді про оздоровлення свого організму та режим дня; виховувати бажання дотримуватись режиму дня для того, щоб бути здоровим.
Матеріал: картинки із серії «Режим дня».
ХІД ГРИ
Вихователь розкладає на килимку картинки із серії «Режим дня», а діти повинні пригадати свій режим дня з самого ранку і по­слідовно на мольберті розташувати картинки.

«ОЛІМПІАДА»
Мета: розширювати знання про різні види спорту та знаряддя; виховувати бажання займатися спортом, бути міцним та здоровим.
Матеріал: картинки із зображенням спортсменів та предметні картинки або іграшки (знаряддя для спортсменів).
ХІД ГРИ
Вихователь пропонує вирушити на стадіон, де тренуються різні спортсмени. Діти обирають предметну картинку та складають ре­чення.
•  Це футбольний м'яч. Він потрібен футболістові.
•  Це шайба. Вона потрібна хокеїстові.
•  Це гиря. Вона потрібна важкоатлетові.
«ЩО ТИ БАЧИШ ІЗ ЗАПЛЮЩЕНИМИ ОЧИМА?»
Мета: закріплювати знання про значення органів зору в житті кожної дитини; виховувати бережливе ставлення до очей, бажання доглядати за ними.
Матеріал: аркуші паперу; олівці для кожної дитини; предметні картинки (посуд, овочі, фрукти, меблі, квіти, тварини).
ХІД ГРИ
Вихователь пропонує дітям класифікувати різні групи предме­тів (серед запропонованих картинок — окремо посуд, овочі тощо). Далі пропонує виконати те саме із заплющеними очима. Чому це не вдалось?
Вихователь. Діти, на одному аркуші слід намалювати квітку з розплющеними очима, а на другому — із заплющеними очима. Де вийшло краще і чому?

  «ЩО ЗВУЧИТЬ?»
Мета: розвивати слух, уміння розрізняти різні звуки (музичні інструменти, шелест паперу, води та ін.); виховувати бажання до­глядати за органом слуху, розуміти його значення в житті людини.
Матеріал:  ширма, музичні інструменти, вода, папір, іграшки та ін.
ХІД ГРИ
Вихователь розповідає, що Пізнайко приготував сюрприз, але покаже його тільки тоді, коли діти здогадаються, що саме приніс Пізнайко. (Діти відгадують).
Якщо не виходить дізнатись, то вихователь підказує (грає за ширмою на музичних інструментах, переливає воду, шелестить па­пером тощо).

«ДЗВОНИКИ ДЗВЕНЯТЬ»
Мета: учити розпізнавати звучання високих та низьких нот; роз­вивати слух.
Матеріал: піаніно, металофон.
ХІД ГРИ
За бажанням обирається дитина, яка грає на дзвониках (висо­кий регістр — грає маленький дзвоник, середній — дзвоник серед­нього розміру, низький регістр — великий дзвоник). Решті дітей роздаються картки із зображенням трьох дзвоників різного роз­міру.
(Музичний супровід на вибір музичного керівника.)
«ЩО ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНО?»

Мета: закріплювати назви речей особистої гігієни та правила ко­ристування ними; виховувати бажання стежити за своїм здоров'ям та утримувати в чистоті речі особистої гігієни.
Матеріал: іграшки та предмети особистої гігієни, червона і синя скрині.
ХІД ГРИ
Перед дітьми на столі розташовані предмети особистої гігієни та іграшки. Діти повинні відібрати в червону скриню предмети, що потрібні для збереження здоров'я, та розповісти про їх призначен­ня. У синю скриню — скласти іграшки.
«ОДЯГНИ ТА ВЗУЙ ЛЯЛЬКУ»
Мета:  закріплювати назви одягу та взуття;  учити послідовно одягатися та роздягатися; виховувати охайність, старанність, бережливе ставлення до своїх особистих речей та речей друзів, уміння за ними доглядати.
Матеріал:  2 ляльки, 2 комплекти одягу та взуття для ляльок, предметні картинки.
ХІД ГРИ
Вихователь пропонує дітям об'єднатися у дві групи і допомогти своїй ляльці одягнутися на прогулянку. Перемагає та команда, яка послідовно та охайно одягне ляльку і впорається швидше. Одна ди­тина може одягнути тільки одну річ.

«ЩО БАРВІНОК ВІЗЬМЕ ДЛЯ КУПАННЯ?»
Мета: учити дітей доглядати за своїм тілом, своєчасно стежити за чистотою свого тіла; розвивати охайність, уважність.
Матеріал: кошик, тазок, мило, зубна паста, носовичок, гребі­нець, мочалка, шампунь, рушник, щіточка, зубна щітка, дзерка­ло, ножиці та ін.
ХІД ГРИ
Вихователь. Хлопчик Барвінок зібрався купатися. Йому запропоновано багато цікавих речей. Він запитує: чи всі ці речі необ­хідно брати для купання.
Вихователь пропонує дітям покласти в тазок ті речі, що необхід­ні для купання, а в кошик — ті, які йому не знадобляться. Дитина бере одну річ та розповідає про її застосування і кладе в обумовлене місце.
«ГОЛОВА»
Мета: закріплювати та уточнювати знання про голову, як части­ну тіла, про її значення у житті людини; поповнювати знання про те, що є на голові.
Матеріал: конверти з розрізними картинками із зображенням голів тварин, людей, птахів (на колену дитину).
ХІД ГРИ
Діти повинні сказати, кому належить голова, що є на голові, та які функції вони виконують. Вихователеві необхідно також з'ясувати: чим відрізняється голова людини від голів тварин, птахів.
«ЩО ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНО»
 Мета: закріплювати знання про посуд, назву предметів посуду та з якою метою використовується людиною; розвивати уважність, охайність; виховувати обережне ставлення до посуду, бажання утримувати його в чистоті.
Матеріал: предметні картинки або предмети іграшкового посу­ду, скриня.
ХІД ГРИ
Дітям пропонується по черзі дістати предмети посуду зі скрині, назвати його та пояснити, для чого він потрібен.
«У КУХОННІЙ ШАФІ»
Мета: формувати уявлення про столовий та чайний посуд, чому він так називається, яким є його призначення; розвивати уваж­ність, зосередженість, зв'язне мовлення.
Матеріал: столовий та чайний посуд, 2 іграшкових столи, ведме­дик, лялька.
ХІД ГРИ
Вихователь пропонує дітям допомогти ведмедикові Мишкові та ляльці Оленці.
Вихователь. Ведмедик «зібрався готувати обід», а лялька «за­просила подружок на чай». Але вони не знають, який їм посуд слід узяти в кухонній шафі.
Діти по черзі розставляють потрібний посуд, називають його та розповідають про його призначення.
«МИНУЛЕ — СУЧАСНЕ»
Мета: учити порівнювати та називати сучасний та народний посуд, помічати в ньому спільне та різне; розвивати дбайливе ставлення до посуду; виховувати інтерес до традицій минулого нашого народу.
Матеріал: сучасний та народний посуд, 2 іграшкових столи, скриня.
ХІД ГРИ
Вихователь. Приїхала бабуся Одарка, а в її сундуку переплу­тались усі види посуду — і сучасні, і ті, якими користувалися в ми­нулому.
Діти повинні розподілити посуд на дві групи, називаючи його та розповідаючи про його призначення (сучасний необхідно постави­ти на один стіл, а той, яким користувалися в минулому, — на дру­гий стіл).
«У ГОСТЯХ»
Мета: розвивати навички культурної поведінки за столом; учи­ти користуватися столовими приборами; активізувати словнико­вий запас словами ввічливості; спонукати до вживання особових займенників.
Матеріал: столові прибори, чайні сервізи, цукерки, торт.
ХІД ГРИ
Гра проводиться у підгрупах. Одна дитина — «господар», ре­шта — «запрошені».
«Господар» накриває на стіл для прийому гостей. Далі розігру­ється ситуація, коли «запрошені» приходять у гості.
«ЩО МИ ЗНАЄМО ПРО ОДЯГ»
Мета: закріплювати знання назв одягу; учити правильно опису­вати одяг; розвивати мислення, зв'язне мовлення.
Матеріал: предметні картинки, ігровий куточок «Магазин».
ХІД ГРИ
Вихователь пропонує «завітати до магазину», щоб придбати но­вий одяг. Роль «продавця» спочатку виконує вихователь, а потім діти. Для того щоб придбати потрібний одяг, покупцеві слід назва­ти його та описати його (якого він кольору, для чого потрібен, у яку пору одягають тощо).
«ЯКИЙ ОДЯГ»
Мета: закріплювати знання про назви одягу; учити класифікува­ти його відповідно до призначення (домашній, святковий, спортив­ний, повсякденний); розвивати мислення, кмітливість; виховува­ти дбайливе ставлення до одягу різного призначення.
Матеріал: предметні картинки (одяг) або лялькове вбрання різ­ного призначення; ляльки у вбранні різного призначення.
ХІД ГРИ
Вихователь повідомляє дітям про те, що в «магазин одягу на­дійшло дуже багато різного товару», тому «директор магазину просить про допомогу». Для того щоб «покупцям» було зручні­ше обирати для себе одяг, його слід розподілити відповідно до призначення.
Діти по черзі беруть предметну картинку, називають одяг, що зображений на ній, пояснюють його призначення і розташовують біля відповідної ляльки.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Тест1 Тест2 Тест3 Тест4 Презентація Текстові документи у форматі PDF1 Текстові документи у форматі PDF2 Текстові документи у форматі...